• Voor 09.00 uur besteld is vandaag nog in huis!
  • Bij dracht pas volledig betalen!
  • Herkansingen tot 1 sept 2022!
  • Betaling achteraf!
  • Aanbieding! "Zardando"

Sperma bestellen

Vul hieronder het formulier in om direct sperma te bestellen. Als wij de bestelling binnen hebben gaan wij zorg dragen dat u op de afgesproken dag het sperma geleverd krijgt. Als u vandaag voor 09.00 uur besteld kan het vandaag nog geleverd worden bij u. U ontvangt na ontvangst van het sperma een factuur voor de startkosten van €300,- en eventueel voor de verzendkosten €50,-. Bij dracht wordt het overige bedrag in rekening gebracht. het dek seizoen loopt af op 1 september 2022. Bij gust moeten wij uiterlijk voor 1 oktober 2022 een dierenarts verklaring hebben ontvangen. Anders moet het volledige dekgeld alsnog betaald worden. Gegevens doorgeven aan het stamboek geschiedt na betaling van het dekgeld. Let op! Als de merrie niet drachtig wordt kunt u tot 1 september 2022 het blijven proberen. U betaald dan wel voor elke levering van sperma de verzendkosten als deze verzonden moet worden. prijzen zijn excl. 21% BTW.

1. Uw gegevens

2. Bestelling